Nu får det vara nog – igen

Det blev ingen hundrunda när jag kom hem. Direkt efter kvällsmaten beslöt frun sig för att ta en av dessa på en prommenad med sin syrra för ”lite snack”. Lite snack belv som misstänkt snarare massor utav snack så jag angrep rollern direkt och väntade inte in henne. Annars var det tänkt att vi skulle gå ut med båda när hon kom tillbaka.

Efter att ha målat halva rummet med sista lagret och tvättat penseln har jag nu gått ett ensamt varv med den stackarn som inte fick följa med frun och nu gäller CSI Miami på 5:an. Sen får det verkligen vara nog för idag.

God natt!

2 Responses to Nu får det vara nog – igen

  1. pantheraleo skriver:

    Sonen och jag ville också se på CSI men vi fick gå till plan B , Medium, då femman visade ishockey!

  2. Chrille skriver:

    Då missade du det i onödan eftersom CSI var framflyttat till kl 10, dvs efter hockeyn. Men om du vill kan jag berätta vad som hände 😉

Kommentera

