Du kan lika gärna sluta drömma –

– det går åt helvete i alla fall! Så går en norländsk klagolåt som gått på radion. Precis så känner jag också nu.

Minns ni hur jag tidigare i veckan skrev att det var relativ lugnt så att jag tänkte ta torsdagen ledig för att kompensera den gångna helgen? *
Jotack! Måndagen var väl ganska lugn, men sen brakade helvetet loss. Utöver att ett projekt som legat lite på is plötsligt drog igång och med snäv deadline så fick jag ett annat akutprojekt på halsen. Jag har slitet som en hund hela veckan för att bli färdig i tid. Två heldagar utanför kontoret och med sena kvällar på det.
Egentligen kör vi halvdag idag, men jag som trodde att jag skulle kunna vara helledig jobbar istället heldag!

Nu ska jag bege mig hem till en välförtjänt påskledighet.
Ha en skön påsk på er alla så ses vi om inte förr så på tisdag!

Ciao!

One Response to Du kan lika gärna sluta drömma –

  1. znogge skriver:

    Otur att det körde ihop sig så! Hoppas påskdagarna blir hyfsat avkopplande i alla fal.
    Glad Påsk

Kommentera

