Godkänd

Nu har besiktningsgubben varit här och tittat på skorstenen. Den blev godkänd utan några som helst kruseduller. Skönt!
Nu återstår att se om skorstensmurarfirman hinner med de dom måste göra för att även jag ska bli klar i tid…
Jag ringer dom i morgon och kollar när de kan, att det passar in även i min kalender och att det är tidigt nog. Därefter fattar vi beslutet om att sätta in eller ej.
Jag ”sitter egentligen inte här nu” så jag måste skynda mig ner igen!
Ses i morgon.
Ciao!

2 Responses to Godkänd

  1. znogge skriver:

    Det var väl skönt att den fick godkänt för det har inte vårt badrum lyckats med ännu!
    Ha D!

  2. Chrille skriver:

    Ja, det var verkligen skönt. Nu hoppas jag bara att resten flyter på lika smidigt.
    Lycka till med badrummet. Ligg på dom, det brukar behövas!

Kommentera

