Allt går som tåget

Det är fredag, äntligen (trots kort vecka).

Allt har gått som på räls. Pressenten är införskaffad och var klar i tid. Braskaminen står på plats utan missöden och trassel. Allt är i princip förberett hemma så det enda som återstår inför morgondagens fest är att bära bord och stolar och att fixa det sista av maten.

Jag har haft sovmorgon då mina kolleger jag samkör med behövde vara hemma en stund på morgonen. Jag har ju timmar över så jag stannade också i stället för att köra själv.

Nu får jag dock ta mig i kragen och ge mig på dagens uppgifter.
Ses.

2 Responses to Allt går som tåget

  1. znogge skriver:

    Så trevligt att allt flyter på bra. Hoppas festen blir riktigt trevlig!
    Ha en bra helg
    Kram!

  2. ordalaget skriver:

    Vad kul med fest även om det är mycket som ska förberedas innan.
    Ta det försiktigt med bärandet så du inte ramlar med stolar och bord, ha en bra festfixar dag/kram på dej!

Kommentera

