Måndag

En gråtrist dag uppenbarar sig utanför mitt fönster varför jag försökte glädja mig med några extra Zits:are nu på morgonen. Den hjälpte inte riktigt.

Helgen har väl i stort varit bra även om jag inte riktigt lugnat mig över den katastrof som melodifestivalen bjöd på. Detta tillsammans med att Tre Kronor gav upp fullständigt och såsade sig igenom semi och bronsmatch har väl påverkat mitt humör lite 😦

Denna vecka blir kortkort. Vi har helledigt på fredag efter något central löneavtal och på onsdag är det halvdag. Får se hur mycket jag hinner idag och i morgon. Med lite tur kanske jag kan ta ut lite komp på onsdag och inte komma alls.

Nu ska jag glutta runt och se vad ni andra har haft för er i helgen sen får jag nog sätta fart.
Ciao!

Kommentera

