Halvdag

Onsdag, halvdag, fint-väder-dag, bra-dag

Solen skiner och några förvirrade moln på himlavalvet har irrat runt utan att veta vart de ska ta vägen (bort härifrån). Det är halvdag vilket innebär att kontoret är relativt avfolkat. Jag tillhör dock dom som valt att komma i alla fall.

I gårkväll var det valpkurs igen. Det är inte många gånger kvar tills avslutningen men det känns inte riktigt som om vi kommer någon stans. Visst upptäckte vi problem som vi inte visste att vi hade och han är nu betydligt mera avslappnad när han träffar okända människor men just lydnaden går lite trögt. Det blir väl till att träna ännu mer hemma.

Nu ska jag hämta mer kaffe och sätta igång.
Ciao!

2 Responses to Halvdag

  1. znogge skriver:

    Ni får väl anmäla den lille rackaren till en fortsättningskurs om det nu finns i Trelleborg. Vi gick flera kurser med Herr Hund och vissa saker är han riktigt duktig på! Andra skulle vi behöva repetera…
    Ha en bra helg!
    Kram

  2. Fixig skriver:

    Jo, jag vill bara säga att det där med lediga klämdagar är inget jag vet något om :/. Jag jobbar och sliter med mitt inte så sköna knähelvete… She-hulk you know… Kram!

Kommentera

