Detta skulle kunna varit hos oss…

babyblues-0519.jpg
… tyvärr…

3 Responses to Detta skulle kunna varit hos oss…

  1. Märtagreta skriver:

    ”han är min bror, det hör till att förolämpa honom, han skulle tro att jag inte bryr mig om honom om jag inte förolämpade honom” fick jag till svar när jag en gång vänligt frågade ”varför kan ni inte prata med varandra utan att förolämpa varandra?” Ibland ger man bara upp, Agapanthus sa en gång, ”se det som om de kommer från en annan planet, är aliens, då klarar man det bättre” när jag frågade nåt angående märkliga tonåringa. Det har faktiskt hjälpt mig 😉
    Kram

  2. znogge skriver:

    Skulle kunna vara hos oss med! Har man tre barn med liten åldersskillnad så känner man absolut igen sig!
    Kram

  3. ordalaget skriver:

    ah..en helt vanlig familj…ibland blir man förbluffad över hur ungarna snackar med varandra, men du Chrille ..jag har en utmaning åt dig…kolla min sida!

Kommentera

