Fullt ös

Idag är jag åter ensam på jobb. Ensam såtillvida att den lilla mini-konsulten åter är på sin plats på skolan.
Det har varit en hektisk dag men full rulle. Nu har det lugnat sig och jag kan pausa här på bloggen en stund.

Såg till min glädje igår att en gammal bloggkompis (och ex arbetskamrat) har hittat hit och därmet börjat blogga igen. Under ny flagg men doch igång igen. Jag trodde hon slutat då det varit tyst på E:s sida länge där hon hade sin blogg tidigare.
Lite pinsamt att hon lämnat kommentarer hos mig några gånger men att jag inte fattat att det inte bara var ett alias på en användare ”utifrån” utan att hon verkligen var på WP.

Nu får jag nog sätta fart igen. I kväll är det hundkurs igen. Vi kör två gånger denna veckan för att ta igen uteblivna kurstillfälle, så idag gäller det att komma härifrån i tid,
Ciao!

Kommentera

