Nu får de räcka för denna veckan

Det var firmafest igår (men jag var inte med) och folk droppar hem en efter en.
Jag tror jag följer den trenden och packar ihopa.

I kväll vankas grillning om vädret håller i sig, det har antytts regn och målnen börjar hopa sig utanför mitt fönster. Vita men dock.
De två yngre förmågorna i familjen ska på bio ikväll så maten måste vara avklarad i tid.

För övrigt är inget planerat de närmaste dagarna utan jag låter de flyta på och ser vad som händer.

Ha en go helg alla, och ta väl vara på er!

2 Responses to Nu får de räcka för denna veckan

  1. znogge skriver:

    Låter som en lagom avkopplande helg och det kan du säkert behöva!
    Kram

  2. Märtagreta skriver:

    Önskar dig det samma! En go helg alltså.

Kommentera

