En körig förmiddag

Solen skiner, det är varmt och jag har sovit som en kratta. Så kan man nog sammanfatta läget just nu. Jag har inget emot värmen dagtid, men jag har ofantligt svårt för att sova i den. Trots en iskall dusch direkt före sängdax var jag för varm för att kunna somna. Alla glada studenter som skrålande strövade runt kvarteret gjorde nog sitt till.

Lite seg steg jag upp i morse och allt flöt på som det borde fram tills jag var på väg till jobb. En olycka på ringvägen orsakade långa köer och vi kom in lite försenade.

Förmiddagen bjuder på några möte och jag ska snart iväg till dessa. Att se sig omkring på bloggen får därför vänta tills jag kommer tillbaka efter lunch.

Ha en bra dag alla, så ses vi senare!

One Response to En körig förmiddag

  1. ordalaget skriver:

    Önskar också dig en bra dag, trots dålig nattsömn…ja det är verkligen vidrigt när sovrummet är som en bakugn! Här är det lite svalare vindar idag…skönt!

Kommentera

