Nu smiter jag…

…här ifrån. Det ska bli skönt med lite ledighet igen. 🙂

De har hotat med upp till 50mm regn under morgondagen så vi får väl se hur det blir med uteaktiviteter men under kvällen sitter vi ändå inne.
När jag kommer hem ska vi iväg och slåss med alla andra som ska handla. Sen får vi se, grabben snackade om att åka och fiska en snabbis i kväll. Jag sa redan då att det hänger på vädret och även om det inte regnar här för stunden så ser det inte direkt mysigt ut.

Ha en trevlig midsommar och en go helg på er alla, så ses vi om inte förr så på måndag igen!
Skål!

2 Responses to Nu smiter jag…

  1. znogge skriver:

    Det lät inte speciellt lovande alls vädret… Jag räknar med att duka inne med andra ord!
    Önskar dig en trevlig midsommar!
    Kram

  2. ordalaget skriver:

    Jag hoppas midsommaren blev bra, regnet till trots! Kram på dig!

Kommentera

