Åter till verkligheten

God morgon alla. Helgen är till ända och alla festligheterna med det. Nu gör den grå vardagen sig åter påmind och idag är den verkligen grå.

Jag måste säga att midsommar gick bättre än väntat. Totalt fick vi 50mm regn från torsdag kväll till fredag eftermiddag, men lagom till att alla festligheter skulle börja kom också det fina vädret. Faktum är att jag minns bara en enda midsommar då det verkligen regnat när det verkligen gällt. Övriga kan ha bjudet på tveksamt väder till en början men med uppklarnande framåt eftermiddagen.
Annars har helgen följt ett avslappnat tema, och gud vad det har varit skönt.

Här på bloggen har jag bara hunnit med några blixtvisiter så jag ska sätta mig nu och skumma igenom vad som hänt sedan i fredags.

Ha en bra dag alla!

One Response to Åter till verkligheten

  1. Märtagreta skriver:

    Jag minns midsommarafton 1979, då satt jag i en busskur, mellan Ocke och Äggfors, regnet vräkte ner. Vi firade midsommar, jag och min första kärlek, med min släkt, men ville vara lite för oss själva, så vi tog en promenad. När vi gått fem kilometer började regnet, så vi vände, men fick snart ta skydd i busskuren in the middle of nowhere. Men…det var rätt mysigt ändå 😉 Undrar om han kommer ihåg? Vi har fortfarande kontakt, eller återupptagen kontakt, det känns väldigt bra!

Kommentera

