Lika mysigt

Det är att ligga i sängen om kvällen och lyssna på regnets smattrande mot rutan, lika tråkigt är det med samma smattrande mot vindrutan på väg till jobb morgonen efter.Nu har jag dock paddlat mig hit och är snart redo att kasta mig över dagens göromål.
Först måste jag dock klämma en mugg kaffe och titta in hos er andra, för helt vaken är jag inte ännu.
På återseende!

2 Responses to Lika mysigt

  1. ordalaget skriver:

    Trist med regnet som terroriserar er…det bara måste ta slut någon gång…fredagen den 13:e tror jag..DÅ kommer solen tillbaka!! Ha det så bra i dag under paraplyet!

  2. znogge skriver:

    När det har smattrat väldigt länge känns ljudet enformigt och gör mig deppad!
    Ha en bra dag på jobbet!
    Kram

Kommentera

