Teflonminne

Kommer ni ihåg hur jag skulle koka soppa till en spik? Jag skulle uppdatera den externa webben och vårt övriga presentationsmaterial och få den att motsvara det vi verkligen håller på med. Att samla den spridda skur av olika inriktningar till något rättvist representerbart, kortfattat och lättförståligt.

Jag började med detta under min sista vecka före semestern, men nu när jag ska återuppta arbetet hittar jag inte mina anteckningar och minns inte ett dugg av vad jag kom fram till. Nada. Borta. Snacka om teflonminne – bra men kort!
Jag måste således börja om från början.:-(

Jag måste dra ut det nubb som sitter på webben. Hälla ut hela lådan med en salig röra spik i olika storlek och användningsområde, sortera, vända och vrida tills jag kan spika upp en sammanfattande samling på webben igen…

Suck

4 Responses to Teflonminne

  1. znogge skriver:

    Der är inte lätt alltid… Hoppas det ordnar till sig!

  2. ordalaget skriver:

    Herregud…det låter inte lätt…hoppas det går bra…själv ska jag åka och bada nu..ps. hur gick resan till Tyskland? Kramar!

  3. Madonnan skriver:

    Lyckat till…

    Och ha en bra dag 🙂

  4. Tankspridd skriver:

    Jo, Tysklandsresan gick utmärkt. En riktigt skön vecka!
    Kram!

Kommentera

