Långfredag

Hej alla!

Stökigt, rörigt, stressigt och mycket. Så skulle man kunna sammanfatta denna fredag.

Efter en småstökig arbetsdag kommer skutan att bära hemåt. Snabbt som attan in någononstans för att köpa med hundmat då denna är helt slut. Vidare hem för att med någorlunda raskhet inmundiga kvällens måltid för att sen packa bilen och köra iväg till grabbens hockeyträning. När denna är färdig och jag jagat honom genom duschen i rimlig fart (det kan annars ta en evig tid) bär bilen hemåt för att byta barn.
Grabben ska ut och 14 ska in för vidare färd till Malmö och The Ark som spelar klockan 23.
Jag har egentligen inget emot Salo och pågarna, men jag skulle inte ge mig in där för att se dom för egen del. Hon får dock inte åka in själv så det är bara att gilla läget. När de slutar och när jag därmed kommer hem har jag ingen aning om…

Jag vet att det lär långt till påsk, men detta är en lång fredag.

3 Responses to Långfredag

  1. madonnan skriver:

    *S*, tur att dagar tar slut ibland..

    Ha det bra! 🙂

  2. pruddelutt skriver:

    har du öronpropparna med? 🙂

  3. znogge skriver:

    Vi hade ungdomarna där också så Husse hade körberedskap!
    Ha en bra lördag!

Kommentera

