Svårt

Det är ju helt omöjligt!

Jag är ju inte konstig alls. Stöpt i normalitetsformen, nästan i alla fall.

Att komma på 6 konstiga saker om mig själv är betydligt svårare än uppgiften lät. Får fundera vidare.

Ska iväg på ett möte nu kl 1. Det är inte så långt dit och svårt att hitta parkeringsplatser så jag har bestämt mig för att dit. Får nog använda den tiden till att fundera ut konstigheter med mig själv…

Får se hur det går.
Ses!

3 Responses to Svårt

  1. pruddelutt skriver:

    Hihi…du kan ju fråga din fru eller dina barn 😀

  2. madonnan skriver:

    Visst är det svårt…själv missade jag att det skulle vara konstiga saker först 🙂

    Ser fram emot vad som dyker upp här iaf!

  3. znogge skriver:

    Men visst känns det ganska skönt att vara hyfsat normal;-))
    Trevlig lördag!

Kommentera

