Dagens Zits 21/9

zits20070921.jpg

Vi ska ha kalas i morgon, jag fyller ”halvgammal” och 15 fyller 16. Ingen av oss har dock denna egenhet 🙂

9 Responses to Dagens Zits 21/9

  1. Märtagreta skriver:

    Hm, när blir man halvgammal? Hur som helst så önskar jag både dig och snart 16 ett jättegrattis!
    Kram från en rätt ung en 😉

  2. madonnan skriver:

    Grattis i förskott! Hoppas det blir en jättetrevlig fest.

    Hur mkt är halvgammal? 40?

    Ha det jättebra:)

  3. Tankspridd skriver:

    40!?! Nä, då ÄR man ju gammal! 😉
    Dit är det 5 lååånga år…

  4. znogge skriver:

    Grattis på ”halvvägs till 70-årsdagen””! Grattis även till den unge i familjen. Hoppas det blir ett kul kalas!
    Kram!

  5. madonnan skriver:

    Jaha, bara barnet alltså…och det andra ser jag inte (jag menar, vad är man då när man är 40 plus…?)

    Grattis alltså!:)

  6. pruddelutt skriver:

    Hrmpf….då är man väl lastgammal då 😀
    Grattis!!!

  7. Jesper skriver:

    Haha, kul stripp.

    Snygg blogg också. Var har du fått tag på temat/layouten till den?

  8. Tankspridd skriver:

    Nej du Pruddelutt. Jag säger som ett av korten jag fick igår: ”an är aldrig äldre än man gör sig” så resten är upp till dig 🙂

    Jesper: Temat är en av de WP tillhandahåller utan förädligar (det har jag inte orkat). Molnen hittade jag någon stans på det ”stora arkivet”.
    Inget konstigt någon stans…

  9. pruddelutt skriver:

    Visst är det så! Själv är jag en obstinat sexåring idag 😀

Kommentera

