Dagens Zits 19/10

zits20071019.jpg

Andra bloggar om: , , , , , 
4 Responses to Dagens Zits 19/10

  1. znogge skriver:

    Tänk om man kom i säng så tidigt en endaste kväll!
    Ha en bra fredag!

  2. Tankspridd skriver:

    Det stämmer bättre in på min andra hälft, men inte på mig. Å andra sidan är 16 ofta fortfarande vaken när jag går och lägger mig. Men så är hon också ännu tröttare än jag på mornarna… 😉

  3. pruddelutt skriver:

    Haha…15 brukar undra ibland om vi tog fel barn på BB…men jag kan garantera att så inte är fallet….hon är dessutom en kopia av sin pappa (fast inte lika mycket skäggstubb, som hon själv brukar säga)…

  4. Tankspridd skriver:

    16 hävdar att hon är hittad på konsum 😉

Kommentera

