Sommarkatt – del 2

I går fick vår lille sommarkatt ett nytt hem. Inte ett ”djurensvännerhem” utan ett riktigt hem.

Skönt 🙂

Slutet gott, allting gott!

4 Responses to Sommarkatt – del 2

  1. pruddelutt skriver:

    Åh vad skönt!! Då behöver jag inte bekymra mig mer om det…..det ska berättas att Kärleken var riktigt, riktigt sugen och jag hade all möda i världen att prata honom ur det…allra helst eftersom vi ska åka bort på höstlovet. Och hur skulle det gå för lille kissen då??
    Slutet gott allting gott således 🙂

  2. Tankspridd skriver:

    Det skulle ju bli en bit att köra, men visst vore det en god gärning. 🙂

  3. Christina W skriver:

    Sommarkattsgisslet. Många såna katter nu som kommer att gå under för att de inte haft samma tur som den här katten.

  4. Tankspridd skriver:

    Mmm, jag förstår inte hur man som vuxen människa tänker. Det är ju inget nytt och ingen kan ju på allvar hävda att man inte vet vad som kommer att hända med katten. Ändå är det så många som hittas varje år.
    Jag var lite rädd för att det skulle sluta med att vi tvingades behålla den, men så blev det lyckligtvis inte.

Kommentera

