Tänk dig för…

En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket attraktiv kvinna vinkar på honom.
Hon säger ”Hej på dig !”
Han blir lite ställd därför att han kan inte placera var han sett henne förut.
Så han säger: ”Känner du mig?”
Hon svarar : ”Jag tror att du är far till en av mina ungar”
Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden till den enda gången han varit otrogen mot sin fru.
Han säger: ”Herregud är du den där strippan från min svensexa som jag satte på på biljardbordet medan alla mina kompisar såg på och din väninna smiskade mig på baken med en våt purjolök ?
Hon tittar på honom lugnt och säger:
”Nej, jag är din sons lärarinna…”

Andra bloggar om: , , , , , 
4 Responses to Tänk dig för…

  1. znogge skriver:

    Det gäller med andra ord att ha ett gott minne!
    Ha en bra dag!

  2. ordalaget skriver:

    Eh…det är väl det man kallar för att göra bort sig…ha ha

  3. haraldsdotter skriver:

    Du förhöjer kvällsnöjet på bloggen märker jag… 😉

  4. Märtagreta skriver:

    Haha, den var nog den roligaste jag hört på mycket länge!!! 😀

Kommentera

