Dagens Hälge 8/11

halge071108.jpg

Män är mjuka – barnprogram är hårda…

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 Responses to Dagens Hälge 8/11

  1. ordalaget skriver:

    Faktum är att det är sorgligt när Bambis mamma blir skjuten, tur man är tjej så man får gråta….

  2. haraldsdotter skriver:

    Precis när jag fått igång en diskussion så har man missförstått – suck 😉 . Min ständiga tvillingsjäl är i farten men får aldrig riktigt utlopp för allt… och inte nu heller verkar det som. Men du ha själv en riktigt trevlig kväll – jag ska – för jag ska på La Couronne… Hej hopp i lingonskogen – stackars Bambis mamma har jag också alltid tyckt. Men när jag satte min då 4-åring framför filmen hade jag glömt det där om mamman så när hon blir skjuten så hör jag ju förstås ett vrål från teverummet. Hon fattade vad som hände – det gäller att lära de små liven i tid… (skämt ,men det förstod du) 8)

  3. annmysterie skriver:

    ha ha ha, ja se karlar.Ni ska altid vara sååå tuffa och hårda :-))

Kommentera

