Dagens Zits 22/11

zits20071122.jpg

Tja, vad säger man? Fyra nyanser av brunt?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 Responses to Dagens Zits 22/11

  1. znogge skriver:

    Är han släkt med Dagobert kanske;-))
    Ha en bra dag!

  2. Tankspridd skriver:

    Jag är förvisso trött, tankspridd 😉 och stressad just nu, men jag kopplar inte hur Dagobert kommer in i bilden.
    Men tack för omtanken. Det har hunnit bli en halvbra dag hittills. Dvs hälften av målen är uppnådda medan hälften förblir kaos, åtminstonde tills i morgon.

  3. haraldsdotter skriver:

    4 nyanser av brunt låter himla romantiskt…
    Hoppas slakthusporten är lagad och livet är på topp igen… 🙂

  4. pantheraleo skriver:

    så kan det gå. Ibland försöker man säga något snällt / sött / romantiskt och värsta grodan hoppar ut!

  5. Tankspridd skriver:

    Jo Slagthusporten håller på att lagas, men jag har inte sett mycket av det. Vårt företag flyttar denna helgen och IT-mässig projektledning har tagit all min vakna tid i anspråk den senaste tiden.
    Jag har redan flyttat in och ”bor” numera mycket närmare dig 😉

  6. madonnan skriver:

    Precis så godissugen blev jag nu, på ngt med choklad i 🙂

Kommentera

