Måndag morgon

Kan det bli mer måndag morgon?

När jag var ute med hundarna strax efter 6 kom snöstormen. Det la sig inte mycket på marken, men det piskade hårt i ett trött ansikte i motvinden. Jag tycker synd om frugan som ska jobba ett par timmar idag. Med sin nyopererade hand kan hon inte cykla utan måste gå till jobb och det blir motvind hela vägen.

Jobbets oficiella flytt genomfördes under helgen. Jag blev lindrigt drabbad i form av några telefonsamtal under lördagen och över lag verkar allt ha flutit fint. Några har problem att nå de nya skrivarna, men det får väl betraktas som acceptabelt i sammanhanget.

Nu hoppas jag att livet på jobb kan återgå lite mer till det normala, att jag kan köra mer 8-5 och att jag därmed kan hinna med bloggen lite mer.

Ha en go måndag alla – nu är det kaffedax!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 Responses to Måndag morgon

  1. znogge skriver:

    Samma snöstorm hos mig när jag var ute med Herr Hund. Dessutom stopp på motorvägen… Ja, visst är det måndag!
    Ha en bra sådan!
    Kram

  2. ordalaget skriver:

    Jasså är det flyttning du hållit på med, undrade just var du var. Ha en bra tisdag!

Kommentera

