Top of list

Länge har en relativt gammal hälgestrip toppat min statistik varje vecka som mest lästa post, men de senaste veckorna har en blivit omkörd med god marginal av mitt glöggrecept.

I skrivande stund har mer än 300 personer läst den posten och då drygt 200 av dessa kommer från sökmotorer där man verkligen sökt efter glöggrecept borde någon ha försökt sig på att ha en väldoftande spann i köken under några veckor.

Vår första sats är klar sedan någon vecka tillbaka och resultaten blev lika bra som vanligt. Nu står en ny sats där jag också tillsatt kanelstänger och apelsinskal. Det ska bli mycket spännande att se hur den blir när den ska tappas.

Det vore kul med lite feedback från de av er som försökt sig på den. Blev det lika bra som våra brukar bli (hur nu ni ska kunna veta det).

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 Responses to Top of list

  1. […] Gå gärna in här och berätta hur det gick… […]

  2. znogge skriver:

    Måste erkänna att jag inte har provat ditt recept! Nöjde mig med att köpa en 2007 årgångsglögg på ”monopolet”. Man måste ju vara ute i god tid för annars tar det ju slut…
    Kram!

  3. Märtagreta skriver:

    Fasen, jag har glömt, men än är det väl inte för sent?

  4. Gunilla skriver:

    Hej! Jag satte glöggen för några veckor sen och jäsningen kom igång. Men bara litegrann.. Trodde först att den jäste disktret men tror nu att den lagt av helt. Kan man få igång jäsningen igen? Är det försent? Kan man kolla på nåt sätt? Mäta alkoholhalten?

Kommentera

