Vilken ”underbar” helg…

Vilken helt ”fantastisk” helg som passerat.

Sura miner, stress, bråk, plötslig antijulkampanj (i protest) av familjens största julälskare, etc, etc…

Det är blandade känslor om denna måndagmorgon. Å ena sidan är det just måndagmorgon med en trött kropp, en trött själ, trist väder och trafikproblem. Å andra sidan är det skönt att komma hemifrån.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 Responses to Vilken ”underbar” helg…

  1. znogge skriver:

    Din stackare! En dag på jobbet gör säkert att det känns bättre…
    Kram!

  2. pruddelutt skriver:

    Suck…ibland undrar man vad som är värst – Hemmahelger där alla går varandra på nerverna, jobbet som är fullt av idioter eller julhandel med folk som tvärstannar eller bara står och pratar mitt i gångarna….
    Hoppas att veckan blir bättre!
    Kram (smittar inte över cyber!!) 🙂

  3. haraldsdotter skriver:

    Kände allt det och lite till när jag var ute och letade julklappar i lördags… Det där som pruddelutt pratar om – folk i gångar som stannar. De vill jag slå något hårt i huvudet… men uppfostrad som man är gör man ju inte det. men en armbåge kan jag bjuda på ibland… 😉 inte för att det är speciellt uppfostrat det heller, Hhmm…

  4. Tankspridd skriver:

    Julhandel eller ej, follk som stannar och pratar i gångar och andra trånga ställen i stan eller i affärer får jag spel på.
    Jag anser mig vara relativi gott uppfostrad men vid de tillfällena så brukar en lagom hög och lagom giftig kommentar slippa ur mina läppar.

Kommentera

