Dagens Hälge 21/12

Det var ett tag sedan han visade sig här, men nu kommer ett välkommen hälsning från skogens konung…

halge071221.jpg

Nu beger jag mig hem för detta året.
Jag vet inte hur ofta jag tittar in under julen, så för säkerhets skull får jag passa på att önska alla en riktigt jod jul!

9 Responses to Dagens Hälge 21/12

  1. Nima skriver:

    GOD JUL till dej min vän…….och må 2007 bara vara ett förspel till 2008…..alltså önskar jag Dej ett underbart Nytt År

    Kram // M

  2. pruddelutt skriver:

    En riktigt GOD JUL till dig ockå!
    Julkram från Prudie 🙂

  3. znogge skriver:

    Då passar jag på att önska dig och din familj en God Jul också!
    Kram!

  4. Ann Mysterie skriver:

    God jul önskar jag dig 🙂

  5. haraldsdotter skriver:

    God fortsättning på det nya året…
    Långledig va??? Samma här – döskönt….
    Tack för Merci… – glad överaskning.

  6. ordalaget skriver:

    God fortsättning på det nya året/kram!

  7. Märtagreta skriver:

    Önskar dig också en god fortsättning och så vill jag tacka för glöggen, den har gjort succé i huset!

  8. ordalaget skriver:

    Trettondagsafton idag och jag vill bara titta in för att lämna en varm kram i snålblåsten/kram!

Kommentera

