I’m back!

Hej alla!

God fortsättning och välkommen tillbaka till verkligheten.
Jag är nu tillbaka efter en välbehövlig långledighet och sällan har det varit så avkoplande som det varit i år. Visst var det mycket under dagarna runt jul, men den har jag verkligen hittat en lagom mix av hemmaarbete och lite softande.

Nu är jag tillbaka, har dammat av skrivbordet, letat upp min försvunna besöksstol (!) och vevat igång datorn.

Tack för alla kommentarer. Jag har faktiskt varit helt unplugged hela julen och varken öppnat bloggen eller ens kollat mailen. Ovanligt men sant.

Och Ingela, det blev en hit! 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 Responses to I’m back!

  1. ordalaget skriver:

    Välkommen tillbaka!!

  2. znogge skriver:

    Välkommen tillbaka! Trevligt att helgen varit till belåtenhet.

Kommentera

