Döda någon långsamt

Gårdagens knepigaste sökbegrepp gav onekligen en viss ögonbrynshöjande effekt på mig.

Någon har hela sex gånger hanmat på denna blogg under sitt sökande efter en långsam död. Hoppas vederbörande misslyckades här – så tråkig är den väl inte 😉

Jag kanske skulle starta ett eget MORD.NET? Någon som vill byta mordoffer?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 Responses to Döda någon långsamt

  1. pruddelutt skriver:

    Haha…välkommen i gänget! Hos mig står ”lukt av död mus”, ”hur avlivar man undulater” och ”gräva upp grav” ständigt högt upp bland sökorden. Vi kanske skulle slå oss ihop? 😀

  2. Märtagreta skriver:

    Hos mig söker man bara recept och nattskräcksinformation, jag känner mig lite tråkig 😉

  3. Tankspridd skriver:

    Tja, ”döda någon långsamt”, ”gräva upp grav” och ”nattskräck” skulle kunna ha ganska mycket gemensamt 😉
    Det skulle kunna bli en riktigt smaskig rysare!

  4. Ann Mysterie skriver:

    Ja, ibland ser man de konstigaste sökningar 🙂

Kommentera

