När man talar om trollen…

Jag skrev härom dagen en kommentar hos Lejonet där jag anser att det är fel att behöva betala för kassar där affärer har placerat reklamtryck.

Idag läser jag följande i tidningen.

Jag säger då det: när man talar om trollen…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 Responses to När man talar om trollen…

  1. Ann Mysterie skriver:

    Ja, sånt där tänker man inte på.Jag vet att mamma alltid hade med kassar till affären.det var så ruskigt pinsamt,men varför betala för något man redan har.är man ensam behöver man inte hur mkt kassar som helst i ett hushåll.

  2. Paula skriver:

    Varför är det pinsamt att vara miljömedveten och ekonomisk? Jag syr åt mig och andra som vill ha. Och aldrig att jag skulle tycka att det är pinigt, värre då att gå och skylta med att man betalar för att göra reklam åt ICa & co

Kommentera

