Större lagringsutrymme på WP

För alla som inte lusläser bulletinerna här på WP kan jag bara meddela att de nu utökat det fria utrymmet från 50Mb till 3Gb!

För mer info lär här.

5 Responses to Större lagringsutrymme på WP

  1. pruddelutt skriver:

    Ja jag såg det – mitt utnyttjade utrymme hade sjunkit drastiskt!

  2. haraldsdotter skriver:

    Låter ju bra… Undrar om jag kommer att utnyttja det? Vi får väl se…

  3. haraldsdotter skriver:

    På tal om helt annat än utrymme så har jag utmanat dig på min sida… Om du har tid och lust…

  4. znogge skriver:

    Men det var väl goda nyheter!

Kommentera

