Tidig fredag

God morgon alla!

Det är fredag idag, tidig fredag.
En snabb övergång av arbetsläget igår sa att resterande arbetstimmar denna veckan inte skulle räcka till. Att jobba över en kväll som igår var det ju inte tal om så alternativet blev istället att börja tidigare idag. Jag satt således på denna stolen vid samma tid idag som jag normalt brukar stiga ur sängen hemma. Och jag som är så morgonpigg 😦

Nåväl. Det är ju ingen finess att asa sig upp och köra hit i ottan om man bara såsar bort tiden här, så jag får väl fortsätta så att jag blir klar med allt idag.

Ha en underbar fredag!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 Responses to Tidig fredag

  1. […] Tar det lite lugnt idag på morgonkulan (till skillnad från Chrille). Jag gör mina sista dag på gamla på jobbet idag och det har meddelats att den testmiljö vi […]

  2. znogge skriver:

    En tidig morgon kan man få utnyttja maximalt och få gjort mycket. Lycka till!
    Kram!

  3. akson skriver:

    Avundas inte dig att jobba tidigt och jobba över.
    Ha en underbara fredag!

  4. pruddelutt skriver:

    Stackars dig! Hoppas att du överlevde och att du hann med det du skulle! Tidiga morgnar suger….men det gör sena kvällar på jobbet oxå 😀

  5. pantheraleo skriver:

    bättre att börja tidigt än att sluta sent! 🙂

  6. Nima skriver:

    men du…..tänk att få vara ledig hela helgen…….alla helger……..suck…..vilken dröm…
    Kramizar till dej min vän

Kommentera

