Ingenmansväder

Jag hörde på radion igår att det i flera område i sydsverige för närvarande inte finns någon årstid alls. Jag kunde därför på nyss avverkad fikapaus inte låta bli att se vad SMHI egentligen menade.

Mycket intressant. Inte konstigt att man känner sig vilsen numera, man lever i ett ingenmansväder…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 Responses to Ingenmansväder

  1. smultronblomman skriver:

    Se där! Verkligen inte märkligt alls att man lever i ingenmansland. Hmpf.
    Kan vi få lite vår snart tror du?
    Kul att du länkar till mig och kommenterar! 🙂 Hur fann du mig?

  2. annmysterie skriver:

    Ja, men det är verkligen så det känns.Att det är igenmansväder 🙂

  3. akson skriver:

    Stackars er som lver i ingenmansväder. Himla tur att det inte är ingemansland. 😀

  4. znogge skriver:

    Stämmer bra på väderläget hos oss!
    Ha det gott i dag!

  5. Tankspridd skriver:

    Smultronblomman> Jag råkade landa hos dig efter en sökning på Google en gång. Det var inte bloggar jag sökte efter utan det var något annat (minns inte vad), sedan dess har jag varit en trogen men ”tyst” läsare. Och bra bloggar länkar man ju till 😉

    Ann> Nu är höststormarna på väg igen… lappkast var det här…

    Akson> Nåja, danskarna betraktar oss som svenskar medan Stockholmarna betraktar oss som danskar så det kan ju diskuteras 🙂

    Znogge: Jotack, har haft det gott. En dagstripp till Karlskrona stog på dagordningen, men körningen hem var lite si och så i detta vädret.

    Nej gott folk, i morgon är ordningen återställd och ni kan avnjuta förmiddagsfikan med dagens Zits 🙂
    Ha de’ så länge!

  6. smultronblomman skriver:

    Aha, vad kul. Det är alltid spännande att få veta hur folk hittat till min blogg och jag tackar för länken. Ha en fin dag!

  7. Tankspridd skriver:

    Tack detsamma, och krya på dig!

Kommentera

