Som en blixt från klarblå

Plötsligt fick jag besökare från ett oväntat håll. Flera besökare från en adress som stack ut från de som man vant sig vid.
Nyfiket klickade jag mig dit och upptäcker att jag var med på en lista jag inte hade en aning om: Sveriges 100 mest växande WordPress-bloggar (v10)!

Helt oväntat – men kul – så här på Spridda Tankars 1-årsdag på WP och allt…

Fast lite konfunderad är jag dock. En snabbkoll på statistiken tyder inte på någon dramatisk förändring den senaste tiden som skulle motivera en placering på sveriges topp-100-lista.

Nåja, här är det full rulle och jag hinner tyvärr inte kludda runt mer här.

3 Responses to Som en blixt från klarblå

  1. znogge skriver:

    Jag har varit med på listan några gånger och är lite konfunderad över hur den fungerar? Jag var med en dag när jag hade färre besökare en vanligt vilket var skumt…

    Grattis i alla fall på ettårsdagen!

  2. Nima skriver:

    GRATTIS……vännen……….Puss & Kram

Kommentera

