Dagens Zits 14/3

zits20080314.jpg

Sarkasmerna flödar…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 Responses to Dagens Zits 14/3

  1. znogge skriver:

    Det är inte lätt att vara tonårsmamma!
    Ha en bra helg!

  2. pruddelutt skriver:

    Påminner om när 16 frågade mig om jag kommer ihåg hur det var när andra världskriget slutade och om det fanns kylskåp när jag var liten….

  3. Tankspridd skriver:

    Och 16 lämnade rummet med en hettande röd kind? 😉
    Ni skulle sett vad som hände när vi tog fram LP-skivorna från vinden. Ungarna frågade om det var sådana man kör i farmor och farfars trattgrammofon…

  4. pruddelutt skriver:

    NÄ….men hon kunde för sitt liv inte förstå varför jag skrattade så tårarna rann…..:-)
    Jag tror 16 var 8 kanske när hon kollade in vår vinylsamling och fällde kommentaren ”wow, vilken stor CD”. Hon var ju inte alldeles ute och cyklade…

Kommentera

