På kurs med Kurt

Nja, han hette nog inte Kurt, men kurs håller han. Och jag ska bevittna denna kurs hela dagen.

Får med andra ord se hur mycket möjlighet som ges att smita in här.
Annars får ni alla ha en bra dag!

2 Responses to På kurs med Kurt

  1. Märtagreta skriver:

    Här är kallt men soligt och dagen har jag ägnat åt att försöka reda ut liven åt två personer som är milt sagt förvirrade…
    Hoppas jag fastnar här och inte i sopkorgen… jag har rensat lite för att se om det hjälper, i internetförrådet…

  2. Tankspridd skriver:

    Tyvärr hanmade du i sophögen, men det var lätt återställt.
    I dessa tider håller jag ett öga på den så att det inte slinker in ”fel” kommentarer.

Kommentera

