Dagens Zits 4/4

zits20080404.jpg

Så kände jag i köerna på väg in i morse också. Det brukar vara lugnare på fredagar, men tydligen inte idag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 Responses to Dagens Zits 4/4

  1. znogge skriver:

    Det är absolut gräsligt med köerna och vägarbetet håller ju på ganska länge… Vi satt fast ett bra tag i onsdagskväll!
    Hoppas hemresan har bättre flyt!

  2. Tankspridd skriver:

    Jar tar ”alternativa vägar” in, så köerna idag var i inne i city… 😦
    Hem brukar däremot E6 funka bra.

  3. Kersti skriver:

    Hej! Kul att du hittat in till min sida och tack för kommentaren. Situationer som den jag beskrev hamnar sonen ofta i eftersom han inte ger sig om han inte får svar och hållbara motargument. Många diskussioner har vi haft här hemma och mycket har jag lärt mig av dem, förhoppningsvis har han också gjort det.
    Zits är min absoluta seriefavorit. Det är inte så sällan vi känner igen oss här hemma.
    /Kersti

  4. znogge skriver:

    Fast i fredags var det kö även alternativa vägar för jag körde sonen en av dem… Suck!

Kommentera

