Vilken vecka…

Veckan har hållit ett binnjävligt tempo och verkar inte vilja lugna ner sig…

Smiter iväg på ytterligare ett möte nu. Frun är på sjukhuset för att få röntgat 14:s finger som en häst tuggare på igår. I morse var vi på BUP och fick hennes diagnos (hon delar sin brors öde och har också ADHD även om jag tippade på ADD). På söndag ska hon konfirmeras…

Ha en trevlig helg alla så hoppas att jag har mer tid till er nästa vecka!

4 Responses to Vilken vecka…

  1. znogge skriver:

    Ja, jag säger då det! Hästar… Äldsta fröken har haft en del kontakt med dem under årens lopp och alltid har jag oroat mig! Hoppas kraken inte tuggade för mycket utan att konfirmationen kan genomföras utan största bandaget och som planerat!
    Trevlig helg och en trevlig konfirmation!

  2. Kersti skriver:

    Det bekräftar det jag alltid trott, att man ska hålla sig en bit ifrån de där stora djuren.
    En diagnos kan kanske vara bra att få. Ännu bättre om den kan vara till hjälp för att få det stöd som man behöver. Jag hoppas verkligen att hon får det och storebror också. Och det utan att ni som föräldrar måste kämpa allt för mycket. Önskar er en skön helg och en riktigt vacker konfirmation.

  3. Tankspridd skriver:

    Znogge, det var några ligament som tagit stryk. Den drog fingret ur led och hon skakade in det igen. Sen följde hon med ut på uteritt till standen!
    Inget bandage och svulnaden börjar lägga sig. Det ska nog gå bra.

    Kersti, jo det har varit en del skador till följd av stallivet, men de är egentligen snälla. Dumma men snälla. Vad broren beträffar är det faktiskt en lillebror, men det är ju inte lätt att veta då du är relativt ”ny” här. Hon har tagit det ganska hårt och vill inte acceptera det. Hon har nyligen gått igenom test för dyslexi och även om det bara är förhandsinfo så har hon det också. det har varit en jobbig period för henne.

    Nu är det mesta fixat inför morgondagen och det är bara att hoppas på bra väder också, resten verkar vara inder kontroll…

  4. pruddelutt skriver:

    ”Alla kusar äro busar” som min pappa alltid sa under min ganska korta period som hästtjej 🙂
    Hoppas att helgen och konfirmationen gick enligt plan!

Kommentera

