Sluten som en mussla

Natten har passerat i form av sömn varvat med stirrande i taket. 1000 tankar, lika många frågor men inga svar.

Vi har försökt prata med 14 nu på förmiddagen, men så fort man närmar sig ämnet så sluter hon sig som en mussla och tvärvägrar. Egentligen hade vi bestämt att det inte skulle bli någon stallvistelse för hennes del idag, men effekten av det var ingen höjdare och eventuellt kör vi ut och hälsar på. Med mig närvarande. Egentligen är det nog mest rättvist då jag vet att de som engagerade sig därute vill veta hur det gått. Själv har jag också ett intresse av att prata med dom då det finns ett par nyckelfrågor som 14 själv vägrar svara på men som jag ser som väldigt viktiga att få svar på.

Nåväl, en sak i taget.

4 Responses to Sluten som en mussla

  1. silverblavinge skriver:

    Men Gud. Jag är stum, stackars henne och stackars er. Vet inte riktig vad jag ska säga mer än att jag tänker på er.

  2. pruddelutt skriver:

    Oj, det var mycket på en gång.
    Jag kan heller inte komma med så många kloka ord, men jag förstår absolut att ni behöver någon att diskutera det hela med. Hoppas att ni hittar det också!
    Varma tankar (och kramar) till er alla!

  3. Tankspridd skriver:

    Jag förstår er, vad säger man?
    I mitt fall kan jag bara säga, tack.

  4. znogge skriver:

    Tänker också på er! Tufft läge för hela familjen!

Kommentera

