I väntan på ett samtal III

Fortsättningen följer i rask takt. Damen i arkivet svarade på andra signalen och vär både vänlig och hjälpsam. Problemet var bara att hon inte kunde hjälpa.

Jag var andra personen idag som ringde med motsvarade ärenden och både hade hänvisats av barnakuten. Hon insåg dock min frustration (ok, jag förklarade att det inte är hennes fel men hon fick höra vad jag tykte om barnakutens telefonsvarare) och lovade att försöka jaga fram resultaten och faxa till BUP. Hon skulle också försöka få läkaren att ringa mig.

14 är hemma idag igen. Hon gick till skolan både i torsdags och fredags och spenderade mycket tid i stallet under den gågna helgen. Men vid frukosten i morse märkte vi att hon inte mådde bra. 20 minuter före skolstart hittade frun henne nerbäddad i sängen med täcket över huvudet. Båda stannar därför hemma idag och jag förbereder mig på en eventuell hemmadag i morgon…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

One Response to I väntan på ett samtal III

  1. znogge skriver:

    Klokt av er att stanna hemma hos dottern. Just nu är hon viktigast.

Kommentera

