Achmed – The dead terrorist

Dagens garv lockas fram av denna lilla terrorist 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 Responses to Achmed – The dead terrorist

  1. znogge skriver:

    Jag behövde verkligen ett garv.-)
    Ha en fin kväll!

  2. pruddelutt skriver:

    Det är helt underbar!!! 16 visade oss den i vintras och vi satt som klistrade alla fyra och tittade igen. Och igen. Och igen….

  3. pantheraleo skriver:

    små skrattar jag med, men jag undrar vad muslimer tycker om honom…

  4. Tankspridd skriver:

    Jag hoppas att de kan skratta åt Achemd precis som jag.
    Jag har absolut inget emot muslimer. Terroriseter har jag däremot svårare för – oavsett religon och nationalitet…

  5. silverblavinge skriver:

    Den är helt underbar. Jag skrattade så jag grät första gången jag så den!

    ”Silence! I kill you!”

Kommentera

