Semesterdax

Det har varit dåligt med aktivitet här ett tag. Dels har det berott på tidsbrist och dels på sviktande inspiration.

Nu är det dock semesterdax och innebär både en naturlig paus samtidigt som det också innebär mer tid. Faktum är att jag nu och då faktist haft en inspirationstopp och då också ett bloggsug, men då har det varit det där med tiden…

Nu smiter jag i alla fall iväg från kontoret en månads tid och vi får se vad som händer.
Vi har inga större planer i år. Det vankas en tripp till Götet nu till helgen för att hälsa på 16 som jobbar som aupair där nu i två veckor. Hon har fått jobbet hos en gammal vän till mig från gymnasietiden. Efter 13 års tystnad så återupptog vi kontakten i våras vilket jag är väldigt glad över.

Nu är skrivbordet städat och telefonen avstängd.

Semester…

3 Responses to Semesterdax

  1. pruddelutt skriver:

    Jag har också stängt för semester idag.
    Ha det bra nu så hörs vi i höst igen!

  2. znogge skriver:

    Då önskar jag dig en trevlig sådan!
    Ha det gott i Götet och på hemmaplan!

  3. Kersti skriver:

    Ha det riktigt skönt på din ledighet i sommaren.

Kommentera

