Oförberett men bra

Såja gott folk – nu har jag löneförhandlat.
Det var väl inte sådär förberett utan chefen kom och frågade om jag hade tid om 10 minuter.
Det hade jag och det slutade bra. 😛

2 Responses to Oförberett men bra

  1. znogge skriver:

    Jag har slutat att förbereda mig och med tanke på vårt underskott på 1,4 miljoner så finns det nog inte mycket att hämta detta läser!

    Men ett stort grattis till din förhandling som tydligen var lyckad!

  2. Tankspridd skriver:

    Tack!
    Ditt utgångsläge låter lite tuffare, det håller jag med om. Lycka till dock när det väl är dax.

Kommentera

