Ofrivillig bloggpaus

Hej alla!

Det var ett tag sedan jag skrev en rad senast. Främst beror det väl på total tidsbrist. Jag har haft en helt hopplös period med vattenplaning (en arbetsbelastning en bra bit över ”för mycket att göra”) och jag har helt enkelt varken hunnit, orkat eller funnit någon inspiration.
Jag har varit inne och tittat runt hos er ibland som hastigast, men inte så ofta som jag önskat.
Igår avslutade jag det mesta och idag är det lite småpill med detaljer kvar.

Solen skiner dock i dubbel bemärkelse idag. Utöver att denna arbetstopp är överstökad så ska hela avdelningen på en liten utflykt. I eftermiddag går tåget till Istanbul för en smakfull blandning av (några korta) internmöte och (betydligt mer av) välbehövlig avkoppling. Vi blir borta till på söndag och under tiden ska jag absolut ladda lite batterier!

Bortsett från att jag känner mig lite slutkörd så är väl allt som det ska. Frun har förvisso dubbel hälsporre och går på kryckor. Hon fick en mindre utskällning av sjukgymnasten hon var hos igår för att hon inte sökte i mitten av juni när problemen började, men är man envis som en åsna och hävdar att det kommer att gå över så är man. Nu har det hunnit gå så långt att hon antagligen måste gå på kryckor fram till jul.

Men jag har som sagt lite mer att göra idag så jag måste nog ta tag i det nu.

Ha det gött nu alla så ses vi igen i nästa vecka!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 Responses to Ofrivillig bloggpaus

  1. znogge skriver:

    Önskar dig en trevölig tur till Isanbul!
    Kram!

  2. Tankspridd skriver:

    Bugar och tackar!

  3. moniqas skriver:

    Ha en fin resa och må så gott! Må hälsporrarna försvinna för evigt! 🙂

  4. Tankspridd skriver:

    Må gott ska jag, och hälsporrar bör förbjudas! 🙂

  5. Kersti skriver:

    Kul att du är här igen jag har undrat lite.
    Så härligt det låter att åka till Istanbul. Hoppas att du får lite påfyllnig inför vintermörkret det kan behövas speciellt om man jobbat så mycket som du verkar ha gjort. Trevlig resa önskar jag dig.

Kommentera

