En annorlunda jul?

stada

Hej på er!

Det var ett tag sedan jag tittade in, men känner att jag måste få kräka av mig lite. jag befarar att vi får en något annorlunda jul iår, utan de traditionella träffarna med respektive familjehalvor…
Inatt dukade två av unganrna under i vad vi befarar är vinterkräksjukan. Kul 😦
Nåja, jag hoppas att ni andra får en riktigt trevlig jul där ute så får vi här se om det håller i sig och göra det bästa av situationen.

Ha en himla god jul på er!

3 Responses to En annorlunda jul?

  1. znogge skriver:

    Nej men det var väl maximal otur! Era stackare! Min svägerska har däckat i influensa så även här är vissa träffar osäkra… Hoppas ni får en fin jul ändå!

    God Jul och Gott Nytt År!

  2. silverblavinge skriver:

    Hej! Vad kul att ”se” dig igen men vad trist med kräkan…

    Trots allt så önskar jag dig/er god jul och gott nytt år.

    Kram!

  3. Kersti skriver:

    Stackare, det låter inge vidare. Får önska er en så god Jul som det går.

Kommentera

